czwartek, 29 maja 2014

6. Jessica Jerome

Dzisiaj przedstawiam Wam autograf od amerykańskiej skoczkini narciarskiej. Wprawdzie, dostałam ten autograf 12 maja, ale dodaję go dopiero dziś. Czekałam krótko, niecałe dwa tygodnie.
Co mnie ucieszyło? Nie prosiłam o autograf z dedykacją, a go dostałam :) Bardzo miłe ze strony zawodniczki. No i oczywiście, że mam kolejny podpis z kategorii skoków narciarskich, w dodatku na karcie z Fischera :)



Jutro wybieram się na pocztę ;) Mam krócej lekcje, więc spokojnie zdążę :)
W tym tygodniu nic jeszcze do mnie nie przyszło, z czego jestem szczerze niezadowolona.
Może przyszły tydzień  będzie bardziej obfity w autografy :)

16 komentarzy:

  1. Moje Gratulacje! Jeśli masz chwilkę wolnego czasu to zapraszam na mojego bloga! http://tomaszautograf.blogspot.com/. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny autograf, gratuluję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. ;)
    Jestem nowa, a bloga o tej tematyce prowadzę w dość niekonwencjonalny sposób.
    Obserwuję już od ok miesiąca, wtedy zaczęłam się tym interesować.
    http://pustulkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki!!!
    Zapraszam również do mnie :)
    Kiedyś ---> autografyolenki.blogspot.com
    Teraz ---> olografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!