wtorek, 10 czerwca 2014

7. Heather McPhie

Ostatnio przychodzi do mnie bardzo dużo autografów.
Tak się składa, że nie wszystkie zamieszczam na blogu... Chyba większość wie, jaki jest tego powód ;) Oczywiście nie mam tu na myśli poprawiania ocen i nauki, bo z tym to akurat nie mam problemu ;)

Dzisiaj autograf od amerykańskiej narciarki dowolnej - Heather McPhie :)

Wjechałam rowerem na podwórko i, jak za każdym razem, zatrzymałam się przy skrzynce. Podniosłam tą klapkę (nie wiem, jak to nazwać) i zauważyłam kopertę. Chyba przez to gorąco nie otworzyłam skrzynki kluczykiem, tylko ledwo wyciągnęłam kopertę właśnie przez tą klapkę.
Wchodząc do domu, nagle przyszło mi na myśl, że w skrzynce coś może jeszcze być. Cofnęłam się i otworzyłam ją. Moja intuicja mnie nie zawiodła. Znalazłam cieniutką kartkę bez koperty, która nie była widoczna przez otwór :)



Od Heather dostałam pocztówkę, która jest pierwszą w mojej kolekcji. Bardzo cieszę się z tego podpisu. Jest on w dodatku z dedykacją :)
Napisałam wiadomość do Heather, a ona kilka minut później odpisała. Czekałam równy tydzień, czyli bardzo krótko :)
Dzięki ZIO w Sochi zaczęłam interesować się tym sportem, dlatego też chcę zdobyć autografy od sportowców z tej dyscypliny :)

Niebawem pokażę Wam inne autografy, które przyszły do mnie w tym i zeszłym tygodniu.

Jutro jadę na wycieczkę do Kołobrzegu. Oby pogoda nam dopisała!

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!