czwartek, 12 czerwca 2014

8. Sam Claflin

Dzisiaj planowałam dodać post z autografem Krzysztofa Bieguna, ale niespodziewany list zmienił moje plany.
Listonosz zatrzymał się pod domem - biegnę. Nie spodziewałam się tego, co zobaczyłam w skrzynce. Autograf pochodził od Sama Claflina, brytyjskiego aktora, który jest znany przede wszystkim z roli Finnicka Odaira z "Igrzysk Śmierci: W pierścieniu ognia". Powiem szczerze, że podpis ten należy do moich wymarzonych! Długo zabierałam się do pisania tego listu.




List wysłałam 7.02.2014r., czyli czekałam ponad 4 miesiące. Jest to, jak na razie, najdłuższy czas oczekiwania na autograf.
Muszę się przyznać, że nie pamiętam, na który adres pisałam (co zdarzyło mi się pierwszy raz), ale wydaje mi się, że jest to ten:

Sam Claflin
Independent Talent Group Ltd.
Oxford House
76 Oxford Street
London W1D 1BS
UK / Wielka Brytania

Jeszcze jedno słowo o wycieczce. Mam cały spalony kark i twarz, co piekielnie szczypie! Ale było świetnie i to najważniejsze! :D

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!