piątek, 28 kwietnia 2017

10. Sven Hannawald

Chciałabym dzisiaj pokazać Wam autograf od Svena Hannawalda. Kibicom skoków narciarskich jest on bardzo dobrze znany, ze względu na osiągane sukcesy w swojej karierze.


List z prośbą o autograf z IRC wysłałam 01.02.2016 r., a odpowiedź dostałam 29.09.2016 r.
Do Svena wysłałam również zdjęcie do podpisu, ale jest ono specjalne i nie chcę pokazywać go na blogu. Byłam miło zaskoczona, że dostałam kartę z dedykacją :)

Sven Hannawald
c/o emotional engineering
Rosenstraße 99
70794 Filderstadt
Germany
 
Zapraszam do zakładki 'wymiana'

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Gratki, chyba też w końcu napiszę do niego ;)
    http://autografyzuzy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie!
    http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/05/autografy-severin-freund.html

    Ps. Również dodałam Twojego bloga do linków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Ja wysłałam miesiąc temu list do Svena teraz pozostaje mi czekać...
    Tobie serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!